Wednesday, December 12, 2012

IWC Winter Bazaar 2012



IWC Winter Bazaar 2012 pada tahun ini telah berlaku pada 1hb Disember 2012 bertempat di Radisson Slavanskaya Hotel.  Seawal 7.30 pagi kami telah berada di hotel tersebut untuk membuat persiapan.

Walaupun bazaar hanya akan bermula pada jam 10.30 pagi, tetapi penjualan barang-barang dan juga makanan telah berlaku seawal jam 9.00 pagi lagi.

Antara makanan yang dijual adalah kuih-muih, satay, nasi tomato, nasi lemak, spagethi dan mihun goreng manakala barang kraf yang dijual merupakan kaftan, kain batik, kain pelekat, teh boh, sos cili, kicap dan sebagainya.







Selain Malaysia, banyak lagi negara-negara lain yang turut menyertai Winter Bazaar 2012 ini antaranya Vietnam, Indonesia, Brunei, Turkey, China, Japan, Korea, Czech, Ukraine, Sweden, Italy, Nigeria dan lain-lain.





Alhamdulillah, seperti tahun-tahun sebelumnya, jualan adalah sangat laris dan begitu menggalakkan kerana pada masa inilah pelanggan dapat merasa dan menikmati kuih-muih, makanan tradisi serta barangan kraf rakyat Malaysia yang dijual dengan harga yang berpatutan.

Dan diharapkan dengan pendedahan ini juga ia dapat menarik minat mereka untuk melancong ke Malaysia.




No comments:

Post a Comment

Maklum Balas & Pertanyaan

Terima kasih kerana berkunjung ke blog PERWAKILAN Moscow. Kami mahu memastikan blog ini berguna dan berinformasi sebaik mungkin. Komen anda akan membantu kami untuk meningkatkan mutu penyampaian maklumat dan info sedia ada. Sebarang komen, pendapat dan pertanyaan boleh di salurkan kepada perwakilanmoscowrussia@gmail.com.